27 April, 2007

What i love & hate about being a woman




I love :

-feminitatea

-formele frumoase(corpul gol al unui barbat mi se pare ingrozitor)

-talentul de a pune pe jar un barbat, cu doar putzin rimel shi parfum,machiajul in general shi magia lui de kre totzti suntetzi asa fermecatzi

-sa fac cumparaturi, sa stau la barfa , sa comentez , sa despic firul in patru(tipic)

-despre noi se scriu cele mai multe si bune carti, cele mai bune sculpturi, cela mai bune picturi :D inspiram si suntem muze

-sa fiu rasfatzata, alintata, mangaiata.....and stuff)

-sa mi se deschida usha (kiar ador kestia asta)

-cum se ofera el sa imi care bagajul

-cum eu ma prefac ca nu e nevoie si totusi il las

-multitudinea d varietatzi de haine, incaltzaminte, accesori si tot ce tzine de infrumusetzarea femeii :p

I HATE:

-menstruatzia

-epilatul

-pensatul

-pilozitatea in general

-problemele cu “aripioarele”, ” shunculitzele”, celulita, vergeturile shi toate celalalte nenorociri kre cad asupra fizicului unei femei

-k trebuie sa aud apelative de genul “papushee”, “fataaa”, “iubita”

-knd mi se pune mana pe diverse partzi ale corpului, in timp ce merg linishtita pe strada, shi imi strica toata ziua acest lucru X(X(X( mai ales knd deja am o zi proasta sai mai vad si pe toti terminati sau toti nespalatzii :((

-k imi fac probleme daca gleznele sunt prea groase, fundul prea mare, sanii prea mici, parul prea ondulat... veshnicele probleme :-<

-k plang luni de zile daca nu ma mai iubeshte ....

-knd nu raspunde la telefon mereu sau aceleasi replici "nu am auzit telefonu" replici kre numai un baiat poate sa le spuna

-k ma intreb de ce shi de knd nu ma mai iubeshte pe mine.... knd eu il iubesc mereu pe el


No comments: