19 April, 2007

O seara plictisitoare..shi un mare mare kef de scris


ink o seara printe zeci d mii de seri plictisitoare... de mess m'am siktirit pana peste cap, de viatza asha in generam m'am siktirit :( viata e trisa, mai ales knd se instalaeaza monotonia si obishnuintza. Sa faci aceleasi lucruri mereu, aceleasi drumuri in fiecare zi, sa mergi cu acelasi tranvai, autobuz, metrou etc.. Intrebarea este ce pot face sa ies din aceasta stare? SIngurul meu refugiu ar fi porcushoru meu d guineea :"> se jtie el :"> si sper k se simte, alaturi d el park viatza capata o culoare mai roz, dar nu de fiecare data... kteodata capata si multe tonuri d culori inkise si reci :| dar ...apare soarele spun eu destul de repede. Ma uitam in seara asta pe diverse bloguri, eu fiind la inceput nu ma pot compara cu acele bloguri, skopul blogului meu nu este informatzional sau sa fie citit de multa lume, poate sa aiba un cerc mic restrans k un fel de " PEtrecere PRivata " :D citez. Sa revenim la subiectul principal al acestei seri, cum ziceam despre viatza asta... da intradevar depinde foarte mult de cum ne place sa o traim de cum ne place o sa simtzim :) eu pot spune k ma simt bine de cele mai multe ori ( deshi plictiseala ishi spune amprenta kiar si in momentele de fata ) Imi place d fiecare sa vad partea plina a paharului (dar nu reushesc de fiecare data acest lucru :( ) am pot spune un mare defect sa incerc sa skimb lumea sau sa ii fac sa aibe un comportament un caracter sau reactii kre ar fi normal sa le faca shi ar duce spre ashcensiunea lor din toate punctele de vedere... dar de fiecare data :( nu sunt intzelese in sensul bun in kre eu doresk sa fie intzelese... incerc sa imi skimb acest defect sa ma obishnuiesc cu lumea asha cum este ea buna sau rea.
Dragostea este cel mai important lucru kre se poate ivi in viatza cuiva, o persoana kre sa te intzeleaga,
kre sa se gandeasca mereu la tne cu drag, sa-tzi fie drag mereu knd il vezi, sa poata sa te tzina in brate fara sa-tzi zica nimik, sa fie o intzelegere suprema :) ink visez la acest fel de relatie 8-> poate imi doresc cel mai mult k persoana kre o iubesc sa fie ideal ( dar jtiu k nimeni nu este perfect si nu poti sa-l faci perfect ) NU intzeleg poate nici akm poate nu o sa intzeleg vreodata de ce vrem cei mai bun dintr'o persoana daca noi la randul nostru nu oferim cei mai bun? o intrebare kre nu cred k are raspuns... poate din faptul k suntem egoishti si vrem totul numai pt noi ??? In fine... knd ai alaturi o persoana draga si kre o iubesti din toata inima toate problemele incep sa piara si fiecare zambet se transforma intr'o raza de soare :X

2 comments:

cata said...

Nda asa este, pacat k nu te gandesti cand le frangi inima celor din jur sau ce ti-a facut persoana iubina in timpul relatie..oricum nu ma bag..fiecare cu viata lui si-o face cum vrea si o termina cum poate..

Andrei Crăiţoiu said...

Cred ca ti-ai revenit din plictiseala .Nu-i asa ca astazi viata este mult mai frumoasa?Vezi cat de usor poti fi multumita.Traieste clipa!