24 April, 2007

Feel it ...



[Am invatzat sa cuprind marea dintr-o imbratzishare
Am invatzat din intuneric,cum sa am scapare
Am invatzat sa scriu cuvinte mari,eterne
Am invatzat iubirea ce voia sa insemne
Am invatzat sa cred in lume
Am invatzat sa lupt s-ajung pe culme
Am invatzat sa-nving in clipa grea
Am invatzat sa-mi ascult inima
Am invatzat sa rad cand sufletul imi plange
Dar am uitat sa spun durerii ca...ajunge!!] [<3]

Eeee am inceput postul d astazi cu aceste versuri kre leam gasit pe un site de poezii autoarea era anonima deci nu pot sa-i spun numele sau sa o laud pt aceste versuri superbe. Uite cum e dragostea inseamna durere knd doar unul o da si celalalt o cere :) dar cum dragostea inseamna durere inseamna si cel mai frumos lucru kre i se poate intampla cuiva :) shi km atat nu prea am idei :( sunt un pic suparata deoarece <<>> nu este langa mn sa ma aline :( uof shi mereu face in asha fel incat.. knd imi doresk mai mult sa fie sa il aud sa vb cu el :( ...nu se poate ...........

1 comment:

Andrei Crăiţoiu said...

Frumoase versuri.Nu mai fi atat de disperata ca nu este langa tine,vine el cand nu te astepti.Nu-i arata toata dragostea ta,se poate sufoca.Ce este mult nu este bun.