04 April, 2007

...shit day ... dragutza totusi dintr'un singur motiv...


iii akm snt la unkimiuuu si mi'au luat d pashti :X o jucarie kre imi doream io de mult un magarush de fapt e magarusha :X o sa pun aks poza cu ia aici pe blog e sUperba

a si ink ceva kre cred k e o kestie foarte importanta in viata mea kre mi sa intamplat tot azi ... 4 aprilie 2007
iam zis lui Fygo k nu sunt shanse sa ne mai impacam...din multe cauze kre le'am mai mentzionat nu vreau sa mai imi aduc aminte de ele ... tot ce a fost a fost frumos momentele rele nu vreau sa' mi aduc aminte d ele. Oricum lucrul kre ma determinat sa ajung la concluzia asta este faptul k mi'ai zis sa imi refac viata sami gasesk altul, k nu te'am putut face fericit intr'un an de zile ... tiam mai zis sincer imi pare rau k nu am reushit sa fiu la ashteptarile tale...oricum nu ma ajteptam din partea ta sami zici lucrurile acestea dar, asta este. Imi voi aduce cu drag aminte toate clipele petrecute alaturi d tine *cele frumoase, iar *cele urate voi incerca sa le jterg din mintea mea Te iubesk mult kiar dupa tot ce sa intamplat intre noi2 bune si rele , sper sa iti gaseshti persoana potrivita
" Stateam intr-o zi pe banca in parc... priveam in gol... cufundata in gandurile mele.... nu vedeam nimic in jurul meu... nu vroiam sa aud... nu vroiam sa vad....mi-am dat seama ca nici ceilalti nu ma pot vedea.... nu pot vedea cat sufar cand sunt singura ..."

No comments: