20 April, 2007

Shi Ce Ziceam?


hmmm.. pot spune k de vreo saptamana tot caut un salon, kre sa simpatic, sa nu vina multa lume, sa nu fie popular, deshi totusi sa fie cool shi sa aibe stilishti kre sa jtie tunda sa itzi faca toate minunatziile in cap. Intr'un final am gasit un salon destul de simpatic si pe gustul meu pot zice ( pana am fost sa-l vad ) intradevar este la capatul pamantului ( Calea Grivitzei ) dar merita incercat mai ales dak ejti baiat. Dak ejti baiat vei fi extrem d multzumit d acest salon deoarece se recomanda majoritatea baietzilor cam 80%... voi fetele nu incercatzi k o sa fitzi dezamagite sau poate ... nu neaparat dar io nu am fost destul d multzumita mai ales din cauza k nu mia iesit ce imi doream eu in cap ... dupa felul " nebun " kre il am :) a reusit sami faca doar un breton mai sofisticat. Shi doar pt k ma luat putzin la varfuri din fata d la breton si ma filat putin 20 lei :))) kre puteam mult mai bne sa ma duc la coaforu meu din bloc la Stelutza si la Jeni kre probabil ma faceau mult mai bne :))))) incredibil dar adevarat :p eee ele nu se pricep la freze FUNKY d baieti dar la fete si mai ales la par lung :X mai mare dragu sa te duci la ele, decat sa batzi atata drum pana akolo sa dai si o gramada d bani si rezultatul sa nu fie unul dorit, foarte trist pot spune :( Abia ajtept sa vad ce o sa iasa din parul meu in urmatoarele zile deoarece imi doresk o skimbare destul de mica dar vizibila ... tre sa ma duc din nou la coafor pt k " ciufu, creasta " dorita in moalele capului :)) la draga mea Stelutza :X sigur dansa va jti sa'mi faca " CIuF" :D shi voi avea ink o skimbare acea o jtie probabil doar o singura persoana :) kre nu trebuia sa o jtie nici el dar... se mai intampla. Asha k sfatul meu este dragii si dragele mele mai bne va duceti la coaforul kre il aveti in bloc sau cel mai aproape salon decat sa mergetzi pana la capatul Bucreshtiului pt o dezamagirE :D

1 comment:

Andrei Crăiţoiu said...

Mi se pare corect tot ce zici,dar daca te duci la o mare petrecere si vrei sa rupi gura la toti agaricii te duci mai in centru unde dai un ban dar face, caci atunci cand te-a "terminat" si te uiti in oglinda nici tu nu te mai recunosti.Chiar tu ai emotii si-ti dai seama ca esti sexy.Si ce ziceam? hai ca pentru astazi ajunge.Pa!