03 April, 2007

about me...


Am inceput acest blog cu simpla idee sa numai am 465121 bloguri sa am unul singur in kre sa skriu frecvent tot ce ma impresioneaza, ce ma intristeaza bla bla bla... pt inceput am skris versurile melodiei Above and Beyond - Can't sleep deoarece este o melodie superba kre ma caracterizeaza la momentul actual. Pot spune despre mine asa pt inceput k sunt o persoana destul d dificila, dupa cum zic si multzi prieteni d ai mei k nu ma prea intzeleg, desi in mare parte ma cunosc destul d bine. Sunt o persoana iubitoare, sufletista ( poate d cele mai multe ori prea sufletista ) ajung sa sufar destul d mult din pricina multor persoane, de cele mai multe ori nu ma arat knd sufar si rare sunt ocaziile knd cineva ma vede plangand sau suparata. In rest sunt o persoana activa si energica, nebuna cum zic unii :p, ador marea si cerul 8-> ... am iubit pot spune k ink mai iubesc...am suferit ... ink mai sufar... :( nu intzeleg de ce de fiecare data o persoana trebuie sa sufere intr'un cuplu? hmmmzzz cred k este o intrebare fara raspuns... in fine nu jtiu ce sa mai zic ... sper sa fie un blog destul de dragutz si simpatic...si cam atat sper sa skriu kt mai des in el. Shi akm ceva copy paste din anterioarele bloguri...

"
martzi 13 cu adevarat o zi oribila din orice punct d vedere .... mam certat cu al meu si nu sh nare rost sa mai dau detalii... oricum au trecut deja 2 zile...fara el ... si e foarte uratttt ... dar cu timpul sper sa se rezolve toate problemele "

" sâmbătă, 17 martie 2007 la 11:12

Poate uneori viatza e nedreapta ... poate uneori trebuie sa platim pt lucrurile kre le facem... cu sau fara voie buna sau rea. Iubirea este un sentiment kre itzi creeaza cea mai mare bucurie, alaturi d pers pe kre o iubesti si faci orice pt ea/el. Rare sunt pers kre pot spune k se pot bucura d o viatza d cuplu reusita, nimeni nu e Sfant, toata lumea gresheshte, dar dc oare tre sa suferim de 35445 ori mai mult? Noi cei kre punem tot sufletul pe masa si facem orice, oare asa trebuie? oare asha meritam?
Azi am ieshit la o plimbare prin orash, singura d nebuna, ink o zi departe d tn...fara sarutarea, atingere si alinarea ta...intzeleg k am facut multe lucruri urate... k sunt multe cuvinte kre nu trebuiau spuse, oricum ieri am intzeles poate una din cele mai importante lucruri din viata mea, iar acela este faptul k nu are rost pur si simplu sa insishti atunci knd cineva nu mai doreshte sa te vada... sau pur si simplu itzi spune k sa terminat, niciodata nu trebuie sa faci ceva ce jti k celuilalt nui place..am incercat d multe ori sa numai insist dar nam rezistat ... dc? pt faptul k iubesk si nu pot sta fara pers iubita :-<>
Va veni o perioada destul d dificila...nu am cum sa nu te mai iubesk, nu am cum sa nu'mi fie dor d tne, nu am cum sa nu simt nevoia sa fi langa mn sa ma pupi, sa ai grija d mn, dar cu timpul o sa trec peste aceasta perioada, la fel si tu, si o sa fie bine pt toata lumea.
Itzi doresk tot binele din lume cu toata dragostea kre tio port, sa fi fericit si sa ma uiti rpd.. sa nu suferi si toate sa fie bune si frumoase .
Sper sa trec kt mai rpd peste aceasta perioada, si cu siguranta nu voi uita niciodata momentele petrecute cu tne si sper sami aduc aminte d ele cu drag.

"


"vineri, 23 martie 2007 la 11:15

da azi si ieri si k sa zic asa in ansamblu a fost o zi foarte urata : nijte zile d tot kktu si din punct d vedere al vremi si din pc d vedere sentimental ... viata e de kkt "


" sâmbătă, 31 martie 2007 la 08:24

Zeii coboara astazi pe pamant la WORLD TRADE PLAZA party TIMe

sa speram k va fi o zi minunata "

"In loVe with THe GODS :X:X:X

duminică, 01 aprilie 2007 la 20:32

ABOVE AND BEYOND
cei mai tari DJ :X au bagat celeee mai tari melod pot spune desi io sunt fana declarata ARmin Van Buuren k mi-au placut mult mai mult A&B ce au mixat "

" numai suport :((

acum 56 minute

azi s'au facut 3 sapt d knd noi2 numai suntem impreuna e foarte urat k dupa atata timp petrecut impreuna ( 1an si ...) sa se termine atat d urat...
azi nu am mai suportat sa te pot privi ... cum stai singur si ejti suparat si am ales sa plec...(mai imi era si rau) am luat'o pe jos d la Romana pana la UNirii , sa mai iau o gura d aer sa numai imi fie asa rau. Dar, degeaba...


Cel mai mult ma deranjeaza faptul k nu ai incredere in mn, poate nici nu iti dai seama kt tzin la tne
... off =(( "



No comments: