07 June, 2007

mi'e frica....but really I Don't feer nobody >:)


  • mi'e frica de diriga...ce o sa zica dak trecem sau nu la fizica...
  • mi'e frica de aia de specialitate ... k nu am trecut deloc pe la ora iei semestru asta
  • mi'e frica k am absentze cu galeata si abia am o skutire amarata


dar de fapt mi se rupe nene :| ce atata stres? o viata avem si nu tre sa stam stresatzi mai ales k mai avem putin shi se termina anu, am supravietzuit tot anu nu trec peste asta akm :P mare lucru, iaute domne... i Don't need nobody, I Don't feer nobody..

2 comments:

bibbi said...

:) ....fain motto-u de azi >:D uniq_byby_69 vb akolo :*

Andrei Crăiţoiu said...

Ai belit-o cu fizica.Ti-am spus cat de usoare sunt lectiile si tu nu ai facut nimic.Lucrarile practice le-ai mai pus tu in aplicare dar in rest?Vai,vai,vai!!!