08 May, 2007

tzaranie + manele = ShiT


PFoai de capu meu, nici nu jtiu cu ce sa incep ... cu kt de infectzi sunt unele persoane, kt de infecte sunt manelele... tot ce pot sa spun k astazi m'am isterizat peste masura ... am ajuns la mn in clasa sa fie se asculte si manele in timpul orei de ROMANA !!!! ma nene n'am nmk impotriva cu cei kre asculta ( de fapt nu va suport dar asta e partea a 2a) dar macar ascultatzi pt voi numai ii stresatzi si pe altii din jurul vostru... peste tot ascultatzi .. la telefon datzi kkturile alea tari sa se auda, haus.. sooo si ce draq se mai aude... doamne ce oameni :| traim intr'o lume plina de terminatzi kre asculta manele si tot c e legat de ele. Shi knd va ganditzi k cei kre fac manelele sunt numai tzigani, cu 2 maxim 4 clase kre abia jtiu sa vorbeasca corect lb romana si baga doua trei versuri si gata moa kt de tare ce manea super. Ma fratzilor NU VA MAI SUPORT! macar ascultatzi la cashti la ce vretzi voi numai NU II MAI STRESATZI SI PE ALTZI Cu aceste tziganisme ~X(.
SHi sa nu uiTAm k mai suntetzi unii dintre voi kre suferitzi de muzica electronica, trance, minimal in special ... habar navetzi cu ce se mananca aceste genuri de muzica... ascultatzi shi voi .. k e la moda .. muzica " HOUZ" si manele:X:X: :| vai capu meu de terminatzi ce suntetzi ....:| ar trebui sa fie data o lege in kre sa ii omoare pe toti ajtia adrian copilu de plub... salam victoria... copilu de praf totzi ajtia, sau sa le interzica pur si simplu C.N.A sa numai fabrice acest gen de muzica. Hay k m'atzi scarbit destul pe ziua de azi ...

2 comments:

Laura and Alex said...

Mi se pare corect daca vrei sa asculti si nu numai manele orice sa ascult pt tine la casti sau acasa...nu sa dai drumu la tel si sa asculti pe strada la scoala sa'i stresezi pe ceilalti... din pacat asta e Romania :(

Andrei Crăiţoiu said...

Fara manele in spatiul public.Stop!