05 May, 2007

Chuppa CHupssssS


CHuPpa ChupPss
suck Don't kills !!! :X =))
suck relaxxx just suck Chuppa chupps :))
Mai tzinetzi minte cum era odata o manie knd toata lumea manca "ciupa ciups"? era un trend :) mai erau si nijte fake-uri "lolipop" park dar nu erau bune de nimik aveau gust de plastic. NImik nu se compara cu ciupa ciups si cu gustul lor specific (deshi sintetic) de diverse arome ( iaurt cu capshuni, ciokolata cu vanilie, coca-cola, portocale, lamaie, piersici, capshuni, capshuni cu frishca de toate erau )
Vestitele acadele, sunt inca prezente pe piatza romaneasca intr-o gama larga :) mare pofta ce am k nu am mai mancat
de mult ciupa ciups :">. shi cum ziceam era la un moment dat o manie, invazie de ciupa ciups, mai ales knd am intrat io la liceu in primul an toata lumea cumpara de la butiq CIUPA CIUPS kre nu erau decat de 3 feluri: coca-cola (coloreaza limba albastra), cireshe ( coloreaza limba rosie), si mai era park lamaie ( kre colora limba verde) :)) astea dupa parerea mea erau cele mai nashpa acadele, cele kre colorau limba... aveau shi un gust destul de nashpa mai sintetic :) cele mai bune erau acelea de vanilie si ciokolata:X ink mai caut sa le mai gasesk se gaseau si knd eram io mai mica mai rar, si akm banuiesk k tot la fel de rar :D sper totushi sa gasesk odata si sa iau mai multe sa am :> " la paket "...
Abia ajtept maine sa ma duc la market sa'mi cumpar ciupa ciups :) si probabil iar o sa creez un trend :)) un trend kre revine :D ...vestitele acadele ( nu prea multe k dam in diabet)
PS. La mn chupa chups mai inseamna ceva :"> :-" ........... :: :"> :"> :">


3 comments:

Laura and Alex said...

=)))) cele mai naspa acadele posibile le detest

Laura said...

da da maine tot imi iei cel putzin una :> hehe :) >:) >:) >:)

Unknown said...

stop sending me any messages. you are so gross