23 May, 2007

Lucruri kre imi plac


Sunt anumite lucruri in viatza kre te fac sa te simtzi fericit, implinit, adorat, iubit, bucuros gen " the world is mine " style... Am de gand sa enumar kteva lucruri kre imi fac viatza mai frumoasa.

imi plac florile in special trandafirii albi mari si pufoshi, coca-cola o bautura fara de care nu ash putea trai, ochii albashtri m-au fashcinat dintodeauna, de copil fiind imi doream la nebunie sa am ochii albashtri, shampania gustul si parfumul iei de neinlocuit, parul negru m-a fashcinat dintodeauna la un baiat avand acel "ceva" unic prin simpla culoare a parului negru intens :), unghiile lungi deshi niciodata nu am putut sa mi le las lungi deoarce ori se exfoliaza ori se rup, ploaia de vara, plimbarile prin park in ploaie, knd imi spune te iubesc desi jtiu k nu intodeauna spune adevaru si k zice fortzat dar uneori knd zice din suflet se simte si atunci ador privirea aceea :X, sa plang sa ma descarc, sa ma plimb pe malul marii, catzeii golden retriver mi-am dorit dintodeauna insa ai mei nu mau lasat mai ales mama sa tzin catzel la bloc, sa stau undeva retrasa d lume singura sa ascult cum bate vantu pasarele etc... melodiile de dragoste kntate din suflet, muzica trance, bijuteriile de argint cele mici si finutze kre nu atrag atentzia asupra sa, contrastul dintre alb si negru ( culorile mele preferate ) shi lista poate continua ...

2 comments:

Andrei Crăiţoiu said...

Nu-ti place nimic dulce in afara de sarutul lui?

bibbi said...

chiar faine ganduri